top of page
Szerző képeSzabó Valéria

Szakértői vállalkozásod van? Hogyan marketingezd a mai megváltozott piaci helyzetben?




Bizalmi vállalkozásod van, ha tréner, coach, vagy tanácsadó vagy.


Ezért a mai bizalmi válság komoly akadályt jelenthet számodra a kliens-szerzésben, utánpótlásban. Ha a szakértelmedből élsz, vagy tervezel ebből megélni, akkor létkérdés számodra, hogy áthidald ezt a bizalmi válságot.

Hazánkban eddig szinte soha nem volt ekkora szükség a szolgáltatásodra, mint a mostani válságos sőt álságos időkben, amikor az emberek elvesztették a bizalmukat a kormányokban, a vezetőkben, a rendszerben, a jövőben, hogy most csak ilyen általánosan fogalmazzak.


Te is tudod, hogy most különösen fontossá vált, hogy az ügyfeleid számára átadd azokat a megküzdési technikákat, amik átsegíthetik őket ezen a bizonytalan időszakon.


De milyen ellentmondásos már, hogy ehhez pont bizalomra van szükségük feléd, méghozzá a bizalmi válság kellős közepén!


Érzed itt a szakadékot?


A másik nehézség, hogy ebben a kialakult bizonytalan pénzügyi, gazdasági helyzetben ma sokkal inkább takarékosak lettek a potenciális ügyfeleid, mint pár éve, amikor még könnyebben költöttek az alap dolgokon kívül más szolgáltatásokra is.


Csökkent a költési hajlandóság, és ezt a szolgáltató ipar is nagyon megérzi manapság. Inkább maguk próbálják az emberek megoldani a problémájukat, és már csak akkor fordulnak szakemberhez, ha ez ingyenes módszerekkel nem sikerül.

Ezt a távolságot kell áthidalnod, hogy átadhasd a megküzdési módszereidet.


Hogyan hidald át a bizalmatlanságnak ezt a szakadékát, ami elválasztja a leendő ügyfeleidet attól, hogy bizalmat adva neked, segíthess nekik?


A szolgáltatásodról szóló hiteles és őszinte kommunikáció segítségével!

Ha mindezt egy tudatosan átgondolt és megtervezett rendszerben teszed, azt hívják szakértői marketingnek.

A marketing régen sem működött őszinteség és hitelesség nélkül, hiszen aki hátsó szándékkal próbálkozik, egy darabig még ellavírozik, de egy idő után bezárhatja a boltot, hiszen működik a mondás a hazug emberről és a sánta kutyáról :-)


De ma különösen igaz, hogy azt a szakértőt választják az emberek, aki hitelességre és őszinteségre építi a szolgáltatását, sőt a marketing kommunikációját is.


Hogy hogyan tedd ezt profin és egyértelműen, erről fog szólni a Minerva Központ erőforrás aktiváló napjának második interaktív előadása.

Az előadó Szabó Valéria szakértői marketing és üzletfejlesztő mentor - tréner lesz, aki az érdeklődőket beavatja a ma is működő marketing szisztémájába.



Töltsd ki a regisztrációs űrlapot itt:

https://docs.google.com/forms/d/1mijTKDIj-IhybzpUEmOi0vsN4m6vajnrTBGvdPLwi1g/viewform?fbclid=IwAR23BYysXi2yL8sZgLbNg4l33423RHwlOieqbFlyjtfksvH4mGwFRL2RiX8&edit_requested=true

Comments


bottom of page